Kľúčové slová sú slová a frázy, ktoré sú relevantné pre Váš biznis vo vzťahu k Vašim potenciálnym zákazníkom. Sú to slová, ktoré ich privedú na Váš web z vyhľadávača Google alebo z reklamných sietí Google Display Network alebo Etarget. Pre ich úspešné použitie potrebujete zároveň poznať svoju konkurenciu, vedieť, kde je silná a kde sú jej slabé stránky.
Prečo je dôležitá analýza kľúčových slov
Identifikovať správne kľúčové slová je dôležité pre:
optimalizáciu Vášho webu z pohľadu organického vyhľadávania (viď SEO – optimalizácia pre vyhľadávače),
cielenie PPC reklamy vo vyhľadávači,
cielenie kontextovej reklamy v reklamných sieťach.
Analýza kľúčových slov je nevyhnutným predpokladom pre úspešné SEO a v závislosti
od rozsahu kampane je dôležitá aj pre platenú reklamu na Internete. Je vľak potrebné si uvedomiť, že v každej oblasti online marketingu, v každom reklamnom systéme majú kľúčové slová svoje špecifiká. So zoznamom kľúčových slov pre zostaveným SEO nemôžete očakávať úspech v PPC kampani. A s kľúčovými slovami pre kampaň vo vyhľadávači nenamútite veľa vody v obsahovej sieti.
Čo je výsledkom analýzy kľúčových slov a konkurencie
zoznam kľúčových slov relevantných pre Váš produkt a príslušnú marketingovú službu, členený podľa kategórií Vášho tovaru alebo služieb, s informáciou o hľadanosti a konkurenčnosti slova a aktuálnej pozícii Vášho webu pri vyhľadávaní daného slova vo vyhľadávači Google.
informácia o hodnotení a pozíciách webov Vašich najvýznamnejších konkurentov