Naše služby‎ > ‎

PPC reklama na Internete



"To be visible, or not to be...
                          - that is the question"

Reklama na Internete je jedným z kľúčových
faktorov úspechu v online biznise.
Rovnako však na online marketing
nesmú zabúdať ani firmy, ktorých podnikanie 
s Internetom priamo spojené nie je.



Ponúkame Vám založenie, správu a optimalizáciu PPC reklamných kampaní v reklamných systémoch Google AdWords, Etarget, Facebook Ads, InClick, príp. v českom systéme Sklik.

Čo od nás dostanete?

  • Úvodná analýza Vašich PPC kampaní

Dôkladná analýza Vášho produktu a konkurencie na trhu a stanovenie cieľov kampane sú základom úspechu. Ak už PPC kampaň máte, povieme Vám, kde robíte chybu, čo je potrebné zlepšiť. Výsledky doterajších kampaní alebo štatistiky Google Analytics sú tiež cenným zdrojom informácií pre budúce rozhodnutia.

  • Návrh stratégie kampane

Navrhneme pre Vás stratégiu kampane, ktorá povedie k dosiahnutiu stanovených cieľov. Pomôžeme Vám s výberom najvhodnejšieho reklamného systému a zacielenia reklamy. Poradíme Vám s výškou rozpočtu.

  • Vlastný reklamný účet

Každý náš klient má svoj vlastný reklamný účet. Kedykoľvek si môžete priebeh kampane a zásahy do nej skontrolovať a na prípadné nejasnosti sa nás opýtať. Účet a s ním aj výsledky kampane Vám po jej skončení zostávajú pre ďalšie použitie.

  • Založenie novej PPC kampane, úprava existujúcej kampane

Návrh štruktúry reklamnej kampane, kľúčových slov, reklamných skupín a samotných reklám urobíme s cieľom od začiatku maximalizovať efekt kampane. Pred spustením kampane máte možnosť si ju skontrolovať a pripomienkovať, aby sa predišlo prípadným nedorozumeniam.

  • Priebežné monitorovanie a optimalizácia kampane

Aj po spustení je potrebné kampaň monitorovať, sledovať jej efektivitu, reagovať na skutočný vývoj, Vašu konkurenciu a zmeny na trhu. Upraviť kľúčové slová, reklamné texty, ceny za preklik. Čím viac prostriedkov do reklamy investujete, tým dôležitejší je tento aspekt. Odporúčame Vám túto fázu nepodceňovať a rátať na ňu minimálne 2-3 mesiace. Ak máte záujem o dlhodobejšiu správu kampane, po tomto období môže byť mesačný poplatok nižší.

  • Sledovanie konverzií

Sledovanie konverzií (dosiahnutia cieľov) Vám umožní vyhodnotenie skutočného prínosu kampane a nám pomôže nastaviť kampaň naozaj efektívne. Tento nástroj je dôležitý najmä pre e-shopy, ktoré majú možnosť presne vyčísliť a porovnať náklady na kampaň s jej prínosom.

  • Pravidelné reporty

O priebehu a výsledkoch kampane Vás budeme pravidelne informovať. Ide o Vaše peniaze, preto je dôležité, aby ste mali predstavu o výsledkoch kampane a plnení jej cieľov. Vaša spätná väzba nám umožní včas reagovať na prípadný neuspokojivý vývoj.

  • Remarketing

Remarketing je pokročilá technika zabezpečujúca opätovné oslovenie návštevníkov, ktorí už Váš web alebo e-shop navštívili, ale ho opustili bez konverzie (nestali sa Vašimi zákazníkmi), prípadne je u nich predpoklad opakovaného nákupu. Remarketing výrazne zvyšuje efektivitu kampane.

  • 75 € kredit zdarmaZmeňte svojich 25€ na 100€

Na rozbeh kampane v systéme Google AdWords od nás ako nový zákazník dostanete 75 € kredit zdarma. Podmienkou pre získanie kreditu je účet AdWords nie starší ako 14 dní a použitie min. 25 € vlastných prostriedkov do 30 dní.




Balíčky služieb

Pripravili sme pre Vás balíčky služieb členené do kategórií podľa Vašich potrieb. Každá kategória má niekoľko balíčkov rôznej veľkosti. Či ste drobný podnikateľ, ktorý chce na Internete prezentovať svoje služby, alebo vlastník e-shopu, ktorý hľadá spoľahlivého partnera pre správu zabehnutej kampane, vyberiete si. A keby náhodou nie, predostrite nám svoje požiadavky, radi pre Vás pripravíme ponuku na mieru. Orientačne rátajte so sadzbou 20 € na hodinu práce (v závislosti od veľkosti zákazky).

  • Štart PPC kampane

Založenie novej kampane typu Pay Per Click (PPC) vo vybranom reklamnom systéme. V cene je zahrnutá aj základná optimalizácia kampane po dobu 14 dní.

Založenie PPC kampaní - cenník


  • Optimalizácia PPC kampane

Pay per click kampane je po spustení potrebné ďalej sledovať a optimalizovať, aby sa dosiahla čo najlepšia výkonnosť. Všeobecne sa odporúča kampaň optimalizovať minimálne 2-3 mesiace po spustení. Väčšie kampane sú samozrejme na optimalizáciu náročnejšie ako malé.

Optimalizácia PPC kampaní - cenník


  • Správa PPC kampane

Aj o zoptimalizovanú kampaň je často potrebné sa ďalej starať. Nároky sú už spravidla nižšie ako vo fáze optimalizácie, tomu zodpovedajú aj naše ceny.

Správa PPC kampaní - cenník


  • Audit PPC kampane

Ak už máte založenú reklamnú kampaň, ale neviete, či je dobre nastavená, či je efektívna, či Vám prináša nových zákazníkov alebo len odčerpáva rozpočet, urobíme Vám jej jednorazový audit bez ďalších záväzkov. Sami sa rozhodnete, či si následne objednáte naše ďalšie služby.

Audit PPC kampaní - cenník



Ceny sú platné pre jeden reklamný systém. Pri objednávke kampane vo viacerých systémoch Vám poskytneme zľavu.


Objednajte si PPC reklamu

 
Sledujte nás
aj na Google+:


Odporučte
túto stránku:



Kontakt

0903 231435
liberum@liberum.sk

Podstránky: