Čo by ste ako zadávateľ PPC reklamy mali o nej vedieť?
V prvom rade musíte poznať svoj cieľ a vedieť, koho chcete reklamou osloviť.
PPC kampaň si môžete nastaviť a spravovať sami, ale chýbajúce skúsenosti Vás môžu vyjsť drahšie ako služby profesionála.
Na efektivitu kampane majú veľký vplyv jej štruktúra a počet a kvalita kľúčových slov.
Počet získaných návštevníkov nie je najdôležitejší, podstatná je ich kvalita, resp. ich záujem o Vaše služby.
Prvá priečka v Google nemusí byť a spravidla ani nie je najvýhodnejšia.
Efektivitu kampane možno merať, zvlášť v prípade e-shopov. Samozrejme, ide len o efekt z on-line nákupov, meranie prínosu kampane k off-line nákupom také jednoduché nie je.
Je vo Vašom záujme, aby ste s agentúrou spolupracovali - čím viac toho o Vás, Vašej ponuke a Vašich zákazníkoch vie, tým kvalitnejšiu kampaň Vám môže urobiť.
Aj keď Vám reklamnú kampaň robí agentúra, môžete sa jej priebežne "pozerať na prsty". Kampaň na Vašom vlastnom reklamnom účte by mala byť samozrejmosťou.
Neplaťte za správu kampane agentúre, ktorá na Vašom účte nerobí žiadne zmeny. Žiadne zmeny = žiadna optimalizácia. Za čo potom platíte?
Ak Vám niečo nie je jasné, pýtajte sa, radi Vám odpovieme.