Čo by ste mali vedieť


Čo by ste ako zadávateľ PPC reklamy mali o nej vedieť?

  • V prvom rade musíte poznať svoj cieľ a vedieť, koho chcete reklamou osloviť.
  • PPC kampaň si môžete nastaviť a spravovať sami, ale chýbajúce skúsenosti Vás môžu vyjsť drahšie ako služby profesionála.
  • Na efektivitu kampane majú veľký vplyv jej štruktúra a počet a kvalita kľúčových slov.
  • Počet získaných návštevníkov nie je najdôležitejší, podstatná je ich kvalita, resp. ich záujem o Vaše služby.
  • Prvá priečka v Google nemusí byť a spravidla ani nie je najvýhodnejšia.
  • Efektivitu kampane možno merať, zvlášť v prípade e-shopov. Samozrejme, ide len o efekt z on-line nákupov, meranie prínosu kampane k off-line nákupom také jednoduché nie je.
  • Je vo Vašom záujme, aby ste s agentúrou spolupracovali - čím viac toho o Vás, Vašej ponuke a Vašich zákazníkoch vie, tým kvalitnejšiu kampaň Vám môže urobiť.
  • Aj keď Vám reklamnú kampaň robí agentúra, môžete sa jej priebežne "pozerať na prsty". Kampaň na Vašom vlastnom reklamnom účte by mala byť samozrejmosťou.
  • Neplaťte za správu kampane agentúre, ktorá na Vašom účte nerobí žiadne zmeny. Žiadne zmeny = žiadna optimalizácia. Za čo potom platíte?
Ak Vám niečo nie je jasné, pýtajte sa, radi Vám odpovieme.
Sledujte nás
aj na Google+:


Odporučte
túto stránku:



Kontakt

0903 231435
liberum@liberum.sk

Podstránky: