Pay Per Click reklame sa venujú stovky (globálne desaťtisíce) profesionálov. Ide jednak o tímy reklamných a marketingových oddelení veľkých firiem, jednak o zamestnancov desiatok reklamných agentúr alebo nezávislých expertov. Keby si efektívnu PPC reklamu dokázal urobiť každý sám, asi by boli bez práce.
Dávate na PPC kampaň 1000 euro mesačne a ušetríte stovku na jej správe? A aký efekt Vám prinesie tých 1000 euro? Nie je náhodou menší, ako 700 euro, ktoré do online reklamy investuje Váš konkurent?
Pozor, veľká konkurencia dnes nie je len na zákazníckom trhu, ale aj na trhu online reklamy. Zjednodušene sa dá povedať, že kto viac zaplatí, ten pre svoju reklamu získa lepšiu pozíciu. To však znamená vyššie náklady. Amatérsky realizovaná PPC kampaň je tak často stratová, pričom nie sú zriedkavé prípady, že si túto skutočnosť firma alebo podnikateľ vôbec neuvedomuje.
Prečo teda platiť za reklamu, ktorá si nezarobí ani sama na seba? Určite je lepšie priplatiť si za služby špecialistu, ktorý Vám kampaň vyladí tak, aby reálne prinášala zisk. A potom môžete do nej bez obáv investovať a venovať sa svojmu biznisu, ktorému určite rozumiete lepšie.