Prečo reklama na Internete


Ponúkate kvalitný tovar za najlepšie ceny a zákazníci nakupujú u konkurenciePonúkate jedinečné služby a nikto o ne nemá záujem? Kde je problém? Nezabudli ste na reklamu?

V dnešnom vysoko konkurenčnom trhovom prostredí to bez reklamy proste nejde. Nie je podstatná kvalita ani cena, keď o Vás zákazníci nevedia. Ale čo s tým? Reklamný spot v televízii? Kto si to môže dovoliť? Billboardy? Koľko potenciálnych zákazníkov si ich všimne? A koľko za ne zaplatíte?

Riešenie?

Riešením je adresná textová reklama na Internete. Platená internetová reklama patrí dnes k najrýchlejším a k najjednoduchším spôsobom ako dosiahnuť ihneď viditeľné výsledky v návštevnosti Vášho webu a predaji Vášho tovaru alebo služieb.

Pozrime sa na reklamu typu PPC (pay per click). Neplatíte nekresťanské peniaze za zobrazovanie reklamy ľuďom, ktorí hľadajú niečo iné. Platíte len za zobrazenie reklamy tým, čo sú Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Presnejšie, Vaša reklama sa zobrazí na stránkach s podobnou tematikou, ako je predmet Vášho podnikania. Alebo sa zobrazí vo vyhľadávači, ak niekto hľadá Vami určené kľúčové slová. A až keď ho Vaša reklama zaujme, klikne na ňu a dostane sa na Vaše www-stránky, vtedy za ňu platíte. Reklamnú kampaň môžete priebežne upravovať, dopĺňať, pričom výdavky máte stále pod kontrolou.

Tak čo je efektívnejšie? Billboardy? Bannery? Alebo PPC?





Aby sme boli korektní - reklamnú kampaň PPC si môžete urobiť aj sami, všetky dostupné PPC systémy to umožňujú. Medzi amatérsky a profesionálne urobenou reklamnou môže byť rozdiel niekoľkých desiatok percent v cene, čo môže byť v praxi rozdiel medzi kampaňou prinášajúcou zisk a kampaňou produkujúcou stratu.
Alebo Vám zle nastavená kampaň prináša oveľa menej zákazníkov, ako by mohla.

Ponúkame Vám založenie a správu reklamných kampaní v týchto reklamných systémoch:
  • Google Adwords - reklama vo vyhľadávači Google a reklamnej sieti
  • Etarget - reklama v reklamnej sieti
  • Facebook - reklama v sociálnej sieti
  • Inclick - reklama v reklamnej sieti
  • Sklik - reklama vo vyhľadávači Seznam.cz a reklamnej sieti (v ČR)
Hoci v princípe ide stále o ten istý reklamný produkt, každý zo spomínaných systémov má svoje špecifiká, ktoré ho predurčujú na použitie v určitých konkrétnych prípadoch.
Napríklad Google Adwords má najväčší podiel na slovenskom trhu a pre väčšinu e-shopov je najvhodnejším riešením. Facebook má zase väčšie možnosti zacielenia reklamy podľa demografických ukazovateľov (pohlavie, vek, stav, vzdelanie) a záujmov a je vhodný najmä na oslovenie mladších klientov.

Sledujte nás
aj na Google+:


Odporučte
túto stránku:



Kontakt

0903 231435
liberum@liberum.sk

Podstránky: