Reklamné systémy


Keď ste sa už rozhodli pre online reklamnú kampaň na Internete, na výber máte z viacerých reklamných systémov, ktoré poskytujú reklamu typu Pay Per Click (PPC). Každý z nich má svoje špecifiká, preto je potrebné zvážiť, ktorý je pre Vás najvhodnejší.


Google AdWords

Google AdWords
Firme Google, resp. jej reklamnému systému Google Adwords patrí na slovenskom trhu PPC reklamy najsilnejšia pozícia. Vyhľadávač Google sprostredkuje na Slovensku viac ako 90% všetkých vyhľadávaní.

Google Adwords poskytuje textovú reklamu vo výsledkoch vyhľadávania (prvé 3 odkazy hore, 8 vpravo a prípadne ešte 3 na spodku strany).

Okrem toho vlastní Google rozsiahlu reklamnú sieť zloženú z webov zapojených do systému Google Adsense. Prostredníctvom Google Adwords potom na týchto weboch umiestňuje kontextovú reklamu, buď v textovej, alebo grafickej (bannery) forme.

PPC reklama vo vyhľadávači Google Adwords je vhodná najmä na podporu predaja Vašich produktov a služieb. Reklama v reklamnej sieti je vysoko účinná, ak je Vaším cieľom budovanie povedomia o značke.

Viac o PPC reklame v Google AdWords nájdete tu.

Kontaktujte nás, ak máte záujem o reklamnú kampaň v systéme Google AdWords.

Etarget

Etarget
Etarget je reklamná sieť so stredoeurópskou pôsobnosťou. Na Slovensku sú do tejto siete zapojené veľké portály ako Zoznam.sk, Azet.sk, SME.sk, Cas.sk, Pravda.sk, Markiza.sk, JOJ.sk, Etrend.sk a stovky ďalších webov z oblasti spravodajstva, financií, životného štýlu atď.

Reklama v sieti Etarget je zvlášť vhodná na budovanie povedomia o značke a upevňovanie značky na trhu.

Viac o PPC reklame v systéme Etarget nájdete tu.

Kontaktujte nás, ak máte záujem o reklamnú kampaň v systéme Etarget.


Facebook Ads

Facebook Ads
Online reklamu typu Pay Per Click (PPC) poskytuje takisto sociálna sieť Facebook. Jej reklamný systém Facebook Ads uzatvára trojicu najväčších online reklamných systémov dostupných na našom trhu. Výhodou Facebooku v porovnaní s ostatnými reklamnými systémami je možnosť presného zacielenia podľa demografických ukazovateľov (vek, pohlavie, vzdelanie, záujmy, bydlisko...).

Okrem budovania povedomia o Vašej značke je PPC reklama na Facebooku vhodná na získanie fanúšikov pre Vašu facebookovú stránku. Určite viete, že veľký "fanklub" má sám osebe reklamný potenciál. 

PPC reklama na Facebooku je zvlášť vhodná v prípade, že Vašou cieľovou skupinou sú mladí ľudia. Takmer 60% užívateľov Facebooku sú totiž ľudia vo veku 18-35 rokov.

Viac o PPC reklame v sociálnej sieti Facebook nájdete tu.

 Kontaktujte nás, ak máte záujem o reklamnú kampaň na Facebooku.


Inclick

inClick
Ďalšim reklamným systémom poskytujúcim PPC reklamu na Internete je Inclick. Hoci nemá takú rozsiahlu reklamnú sieť ako Google Adwords alebo Etarget, osloviť Vás môže ponukou atraktívnych reklamných formátov. Okrem tradičných textových reklám zobrazovaných v reklamných bublinách ponúka aj ďalšie formáty ako InVideo, InDock a pod.

Viac o PPC reklame v systéme inClick nájdete tu.

 Kontaktujte násak máte záujem o reklamnú kampaň v systéme inClick.


Sklik

Sklik
Sklik je reklamný systém českého vyhľadávača Seznam.cz. Špecifikom českého Internetu a teda aj trhu s online reklamou je silná pozícia Seznamu. V prípade, že plánujete podporiť PPC reklamou svoje podnikanie v Českej republike, popri Google Adwords a Etarget by ste určite nemali zabudnúť práve na Sklik.

Viac o PPC reklame v českom systéme Sklik nájdete tu.

 Kontaktujte násak máte záujem o reklamnú kampaň v systéme Sklik.



Sledujte nás
aj na Google+:


Odporučte
túto stránku:



Kontakt

0903 231435
liberum@liberum.sk