Google Adwords


Google AdWords
Reklama vo vyhľadávači

Firme Google, resp. jej reklamnému systému Google Adwords patrí na slovenskom trhu PPC reklamy najsilnejšia pozícia. Vyhľadávač Google sprostredkuje na Slovensku viac ako 90% všetkých vyhľadávaní.

Google Adwords poskytuje textovú reklamu vo výsledkoch vyhľadávania (prvé 4 odkazy hore a ďalšie 3 na spodku strany pod organickými výsledkami).

Reklama v reklamnej (obsahovej) sieti

Okrem vyhľadávača vlastní Google rozsiahlu reklamnú sieť zloženú z webov zapojených do systému Google Adsense. Prostredníctvom Google Adwords potom na týchto weboch umiestňuje kontextovú reklamu, buď v textovej, alebo grafickej (bannery) forme.

Reklama na YouTube

Ďalej je možné reklamu nasmerovať do videowebu Youtube, kde sa zobrazuje buď vo vyhľadávaní alebo priamo vo vybranom videu.

Možnosti cielenia internetovej reklamy v systéme Google AdWords:

  • cielenie na kľúčové slová vo vyhľadávači
  • cielenie podľa kontextu webových stránok
  • cielenie témy webov
  • cielenie podľa záujmov publika
  • cielenie na konkrétne umiestnenia
  • cielenie na zariadenia (počítače, mobily)
  • v obmedzenom rozsahu cielenie podľa veku, pohlavia a lokality
  • cielenie na remarketingové publikum

Google Adwords Vám ponúka aj možnosť remarketingu, t.j. opätovného oslovenia návštevníkov, ktorí opustili Váš web bez nákupu. Remarketing je zvlášť výhodný pre e-shopy, pre ktoré je veľká fluktuácia zákazníkov typická.

Reklama v systéme Google Adwords je vhodná najmä na podporu predaja Vašich produktov a služieb. V prípade e-shopov sa stáva akýmsi štandardom, úspešne použiť ju však môžete pri akomkoľvek druhu podnikania.

Silnou stránkou Google Adwords je meranie a analýza kampaní, či už priamo v rámci nástrojov Google Adwords, alebo v spojení s analytickou službou Google Analytics.

Čo od nás dostanete:

  • konzultáciu o možnostiach reklamy v systéme Google AdWords
  • v prípade záujmu audit Vašich existujúcich kampaní
  • oboznámenie sa s Vaším produktom a situáciou na reklamnom trhu
  • spoluprácu pri návrhu rozpočtu a stratégie kampane
  • realizáciu kampane na Vašom vlastnom reklamnom účte (t.j. k výsledkom máte kedykoľvek prístup)
  • založenie a nastavenie kampane
  • nastavenie efektívneho cielenia podľa Vašich potrieb, návrh kľúčových slov
  • návrh reklamných textov
  • návrh grafickej reklamy v reklamnej sieti
  • priebežné monitorovanie a optimalizáciu kampane
  • optimalizáciu podľa konverzií (dosiahnutia cieľov) kampane
  • sledovanie návštevnosti prostredníctvom Google Analytics
  • nastavenie remarketingových publík a kampaní
  • pravidelné reporty o priebehu a výsledkoch kampane
  • a v neposlednom rade kvalitu overenú samotnou firmou Google:


Naše silné stránky:

  • Čísla nie sú náš nepriateľ. Pri optimalizácii kampaní v maximálnej miere využívame dostupné dáta poskytované samotným reklamným systémom aj analytickým nástrojom Google Analytics.
  • O priebehu kampane s Vami komunikujeme. Obojstranný tok informácií je pre úspech dôležitý.


Koľko Vás to bude stáť?

Náklady na reklamu v reklamnom systéme AdWords majú 3 zložky:

  • Cena samotnej reklamy - závisí od Vašich cieľov, cieľovej skupiny, nastavenia kampane, obdobia, konkurencie v reklamnom systéme... Ceny za klik sú od 0,01 €, ceny za tisíc zobrazení od 0,2 €, pravdepodobne však zaplatíte niekoľkonásobne viac. Minimálny rozpočet nie je určený.
  • DPH: ak nie ste platcom DPH, musíte sa zaregistrovať na daňovom úrade a DPH z ceny reklamy mesačne odvádzať.
  • Cena služieb agentúry, t.j. poplatok za založenie a správu kampane a služby s tým súvisiace. Kontaktujte nás, určite nájdeme obojstranne výhodné riešenie.


Nezáväzná objednávka PPC reklamy v Google AdWords

Ak si chcete naše služby objednať, alebo len potrebujete viac informácií, vyplňte, prosím, formulár na kontaktnej stránke agentúry Vivantina, alebo nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.



Sledujte nás
aj na Google+:


Odporučte
túto stránku:



Kontakt

0903 231435
liberum@liberum.sk

Podstránky: